Jak skorzystać z oferty wypożyczalni dekoracji Deco Rent?
Kiedy najlepiej zarezerwować elementy dekoracyjne?
Jak najszybciej! Bo kto pierwszy, ten lepszy. Nasza firma zajmuje się również kompleksowym dekorowaniem różnego rodzaju uroczystości i wiele umów zawieranych jest z nami nawet z 2 letnim wyprzedzeniem. Mimo, iż nasze stany magazynowe są dość duże, to nie będziemy mogli Państwu zagwarantować dostępności wszystkich sprzętów w większych ilościach na 2 lub 3 miesiące przed datą uroczystości.
Dlatego też zachęcamy do dokonywania rezerwacji z większym co najmniej kilkumiesięcznym wyprzedzeniem.
Pozwoli to Państwu spać spokojnie, oraz kontynuować proces dalszej organizacji dekorowania sali, kościoła czy też pleneru. Łatwiej też będzie Państwu omówić rodzaje i kolorystykę kwiatów u florysty, czy też współpracować z dekoratorką, wedding planerką czy też menadżerem sali. Wczesne zamówienie wymarzonych dekoracji da Państwu czas na spokojne przemyślenie szczegółowej wizji Państwa imprezy oraz niewątpliwie zredukuje stres szukania różnych rzeczy “na ostatnią chwilę”.
Czy na pewno tak szybko? Oczywiście musisz wiedzieć, o jakich dekoracjach marzysz. Dla pewności zapytaj Księdza, czy możesz ozdobić kościół, jakie elementy są dozwolone, a jakie nie. Porozmawiaj z managerem sali i dowiedz się czy nie mają czegoś z asortymentu, który chcesz wypożyczyć. Być może nie będziesz musiała go wypożyczać. Zaraz potem – rezerwuj
A jeśli zmieni mi się liczba gości?
Najprawdopodobniej tak będzie. Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, iż liczba gości obecnych na przyjęciu jest średnio o 10% mniejsza niż liczba gości zaproszonych. Wiemy o tym, bo jesteśmy profesjonalistami. W związku z tym Gwarantujemy Państwu możliwość zmiany ilości zamówionych elementów dekoratorskich (w ramach podanych dostępnych sztuk w magazynie) o +/-10%. Zaktualizować ilości zamówionych elementów możesz na 14 dni roboczych przed datą wysyłki/odbioru osobistego.
W jakim stanie są dekoracje? Czy noszą ślady zużycia?
Wypożyczamy Państwu sprzęt bez wad użytkowych, sprawny technicznie, używany, zgodny z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa. Wszystkie wypożyczane przez nas przedmioty są na bieżąco sprawdzane i naprawiane lub wymieniane na nowe, jeśli naprawa nie jest możliwa. Nie ma mowy o wysłaniu do Państwa czegoś niesprawnego, niekompletnego, przetartych serwetek lub poobijanych świeczników. Uważamy, iż dekoracje są po to, aby zdobić i nadać uroczystości ekskluzywności i pięknego charakteru. Dlatego już przy zakupie wybieramy produkty o najwyższej jakości śledząc światowe trendy designerskie. Nasz asortyment powiększamy sukcesywnie co sezon.
Co jeśli kurier nie dojedzie lub uszkodzi w transporcie dekoracje?
Nieterminowe dostarczenie przesyłki kurierskiej:
Jeśli tylko jest to możliwe, to już w poniedziałek lub wtorek przed Państwa uroczystością wysyłamy przesyłki do Państwa, minimalizując ryzyko związane ze sporadycznymi opóźnieniami w działaniu firm kurierskich. Mamy więc zapas czasowy.
Jeśli zdążą się sytuacje nieprzewidziane i przesyłka może wyjechać od nas dopiero w czwartek, to nadajemy ją z dostawą na piątek do godziny 12:00 (przy uroczystościach sobotnich). Dotychczas nie mieliśmy przypadku, gdy kurier nie wywiązał się z dostawy. Sporadycznie zdążały się jednak sytuacje, gdzie paczka jest do odebrania w punkcie odbioru, gdyż kurier nie zastał adresata pod podanym adresem.
Rozumiemy, iż jest to dla Państwa sytuacja kłopotliwa, dlatego sugerujemy śledzenie przesyłek za pośrednictwem numeru listu przewozowego oraz podawanie adresu do wysyłki, pod którymi faktycznie są Państwo obecni w terminie odbioru.
Numer listu przewozowego otrzymują Państwo mailowo w chwili nadania przesyłki kurierskiej. Umożliwia on śledzenie drogi przesyłki kurierskiej nadanej do Państwa oraz sprawdzenie czy została prawidłowo nadana, a także planowanego terminu jej dostarczenia. Kurier jest również w posiadaniu Państwa numer telefonu kontaktowego podanego przez Państwa w procesie rezerwacji.
Uszkodzenie przesyłki kurierskiej:
Dokładamy najwyższej staranności, aby każdy wysyłany przez nas produkt był należycie zabezpieczony i spakowany. Wykonujemy to profesjonalnie od wielu lat. Używamy w tym celu w zależności od rodzaju wysyłanych produktów m.in. styropianu, foli bąbelkowej, foli strech oraz kartonu i przekładek z tektury falistej. Mimo tych zabiegów może się zdarzyć, że paczka dojedzie do Państwa uszkodzona. Wówczas odpowiedzialność spoczywa na przewoźniku. Należy wówczas spisać protokół reklamacyjny z kurierem na podstawie widocznych uszkodzeń opakowania i przedmiotów wewnątrz. Wszystkie paczki są ubezpieczone zgodnie z wartością. Jeśli jesteśmy w stanie, możemy wysłać do Państwa zamówione produkty na w wymianę uszkodzonych, aby nie pozostawić Państwa bez dekoracji.
Duże dostawy realizujemy własnym transportem.
Co jeśli kurier nie dojedzie lub uszkodzi dekoracje w transporcie zwrotnym?
Jeżeli data nadania przez Państwa przesyłki zwrotnej to pierwszy poniedziałek po dniu Państwa przyjęcia, a opóźnienia dostarczenia wypożyczonych dekoracji są spowodowane przez firmę kurierską, to oczywiście Państwo nie ponosicie odpowiedzialności z tego tytułu. Bardzo istotne dla nas jest, aby nadać paczkę kurierem w poniedziałek (po wcześniejszym uzgodnieniu inny dzień ustalony z nami) na właściwy adres:
Deco Rent Wypożyczalnia Dekoracji
ul. Instalatorów 3B
02-237 Warszawa
Tel. 791 633 608
Również w drodze powrotnej istnieje ryzyko uszkodzenia paczki. Jeśli wynika to z niewłaściwego zapakowania i zabezpieczenia paczki, nie mamy podstaw do reklamacji w firmie kurierskiej. Dlatego bardzo ważne jest, aby zachowali Państwo wszystkie opakowania, w których doręczono przesyłkę oraz odpowiednio ją zabezpieczyli w drodze powrotnej. Jeśli będzie zapakowana w identyczny sposób jak dotarła do Państwa, raczej nic jej nie grozi
Co jeśli ktoś przede mną zwróci uszkodzone dekoracje?
Jesteśmy profesjonalistami i zależy nam na satysfakcji każdego Klienta. Dlatego też posiadamy w magazynie zapasowe elementy oraz materiały naprawcze do większości asortymentu. Ponadto współpracujemy z profesjonalistami w zakresie czyszczenia i “ratowania” naszego sprzętu. Wiemy, że dekoracje na Państwa uroczystości muszą wyglądać jak nowe. W sytuacji, gdy niemożliwym jest naprawić lub odkupić dany sprzęt oferujemy zastąpienie go innym podobnym, lub rekompensatę pieniężną.
Co się stanie, gdy zwrócę uszkodzone lub niekompletne dekoracje?
Z naszego doświadczenia wynika, iż uszkodzenia sprzętu zdarzają się bardzo sporadycznie. W takim przypadku koszty naprawy lub odkupienia nowego sprzętu potrącamy z kaucji. Aby uniknąć tego typu przykrych sytuacji sugerujemy:
– Zapakuj na drogę powrotną artykuły w opakowania, w których przyjechały wraz z kompletem zabezpieczeń
– Dbaj o pożyczone rzeczy przy ich rozpakowywaniu, przewożeniu i rozkładaniu lub uczul osobę, która się tym będzie zajmowała
– Uprzedź swoją wedding planerkę, menadżerkę sali lub obsługę i najbliższych, że dekoracje pochodzą z wypożyczalni i muszą zostać zwrócone. Nie można ich zatem zabierać na pamiątkę, wyrzucać, dawać cioci wraz z kwiatami, chować do magazynku restauracji itp.
– Poproś druhnę o pomoc w dopilnowaniu zabezpieczenia dekoracji po ceremonii ślubnej do momentu, kiedy będziesz mogła się nimi zająć
Czy dekoracje muszę oddać czyste?
Nie. Jeśli podczas rezerwacji zaznaczyli Państwo opcję zwrotu bez wyczyszczenia, dokonaliśmy odpowiedniego zapisu w umowie i obciążyliśmy Państwa kosztami z tego tytułu.
Jeśli zadeklarowali Państwo oddanie czystych dekoracji, zabrakło na to czasu, możecie Państwo odesłać dekoracje brudne, a my potrącimy z kaucji koszt ich czyszczenia zgodnie z cennikiem. Ważne jest w obu przypadkach, aby przedmioty wykonane z tkaniny takie jaki: pokrowce na krzesła, serwety, bieżniki, obrusy ect. były suche i oczyszczone z resztek jedzenia. Wysuszyć należy także sprzęty typu wazony, wytwornica baniek mydlanych etc.
Czy możecie odebrać ode mnie dekoracje?
Tak, możemy wysłać nasz transport dla dużych dostaw lub zamówić naszego kuriera dla standardowych przesyłek. Jeśli nie mają Państwo dostępu do kuriera lub nie chcecie o tym myśleć, wystarczy, że nas o tym poinformujecie. W takim przypadku wymagamy:
– Przesyłka musi być zapakowana w identyczny sposób w jaki do Państwa dojechała ta sama ilość paczek, odpowiednie zabezpieczenia.
– Podania nam dnia i dogodnych godziny odbioru (przedział 4-godzinny), aby kurier na pewno Państwa zastał.
– Dopłaty za transport powrotny wg standardowej taryfy oraz 10,00 zł opłata za podjazd kuriera pod inny adres niż siedziba firmy (taką dopłatę pobiera od nas kurier UPS, DHL)
Czy możecie rozłożyć i zaaranżować dla mnie dekoracje?
Nasze dekoracje wymagają zarówno rozpakowania, rozłożenia, jak i zaaranżowania. Do Państwa należy decyzja, czy wybierzecie wariant najbardziej ekonomiczny, a może po prostu najbardziej bliski sercu i wykonacie to samodzielnie, czy też zlecicie całość profesjonalnej i doświadczonej firmie dekoratorskiej, zdejmując sobie z głowy ogromny nakład pracy i stres na dzień przed ślubem.
Wybierając wariant drugi zapraszamy do kontaktu z www.PerfectMoment.com.pl Instagram i Facebook: #dekoracjeperfectmoment
Będziemy zaszczyceni zajmując się przygotowaniem kompleksowej oprawy scenograficznej Państwa przyjęcia. Możecie Państwo polegać na naszym wieloletnim doświadczeniu, wiedzy za tym stojącej oraz profesjonalizmowi.
Nasz serwis obejmuje: projekt dekoracji, współpracę z florystą, transport, rozłożenie i aranżację dekoracji oraz jej sprzątanie po zakończeniu uroczystości.
Mimo, iż możemy podjąć się wykonania kilku realizacji tygodniowo, nasz kalendarz jest mocno rezerwowany z dużym wyprzedzeniem. Dlatego każdorazowo prosimy o kontakt z nami w celu potwierdzenia dostępności danego terminu.
Czy mogę mieć dekoracje u siebie trochę dłużej?
Tak, ale wymaga to wcześniejszego uzgodnienia. Nie mogą Państwo dokonywać takich zmian w ostatniej chwili, w trakcie trwania umowy lub bez uzgodnienia. Ceny przedłużonego najmu ustalamy indywidualnie.